انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

بغض غزل

با این غزل برای تو هر آن شکسته ام  

 

این را بدان که از تو فراوان شکسته ام  

 

 

 

حتی جواب خستگی ام را نمی دهی  

 

حالا که پشت فاصله هامان شکسته ام  

 

 

 

حتی بهار رنج مرا کم نمی کند  

 

من بی تو با ترانه باران شکسته ام  

 

 

 

دارد صدای بغض غزل حبس میشود  

 

آنجا که پشت میله زندان شکسته ام  

 

 

 

درگیر دردهای خیال تو میشوم  

 

با این خیال از تو چه پنهان شکسته ام  

 

 

 

صدها هزار مرتبه با واژهای من  


 

 در هر غزل شبیهه تو ویران شکسته ام

 

 

 

مرهم گذار روی غزلهای زخمیم  

 

لعنت به من بخاطرت آسان شکسته ام  

  

 
نظرات 4 + ارسال نظر
ع.طاهرى نیا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 03:49

سلام این یکى از بهترین غزلیات شماست!فقط دو بیت ٱخر رامیشه بهتر نوشت...ااولا وىران شکسته شدن ترکیب مناسبىى نیست بنابرین قافیه ىکى مونده به ٱخر راباید تغییر داد.ٽانیا ارتباط کمى بین "واژه,بلوار,اشک,ویران"وجود داره.در بیت پاىانى هم ارتباط افقى وجود نداره..موفق هستید!


ت

سلام اقای طاهرنیا ممنون که با نگاه زیبا به شعرم نگاه میکنید با نظرتون تا حدودی ووافقم ممنون

ترنم خیال دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 18:16 http://taranomekhial-b.blogfa.com/

درود خانم دلگشایی
خوشحالم بعد مدتها شعر تازه ای از شما در قالب و تصویری متفاوت تر از غزل های قبلی خوندم و لذت بردم . شما که سر نمیزنید ولی من از این دریچه مجازی شعرای همه بچه ها را دنبال میکنم. چند نقد هم برای بی نقص و زیباترشدن این پست آخرتون دارم اگه تمایل دارید که ارسال کنم کامنت بذارید خبر بدید.
شاد و شاعر مانی

سلام اقای ناطقی خوشحالم که سر زدید و نگاه خوب و مثبتی به شعرم داشتید خوشحال میشم نظر بزارید و راهنمایی کنید دیگه انجمن هم نمیاین سری بزنید به انجمن

الهام.ز. شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 17:32

سلام مهشید جون. شعرات خیلی قشنگن و پر احساس. یاد اون شعری می افتم که اون روز برامون خوندی. صدات هنوز توی گوشم می پیچه. راستی اون پیغام بالایی من نیستم! گفتم که در رابطه با این وبسایتهایی که پیشنهاد کسب درآمد میدن مراقب باشی و به راحتی اعتماد نکنی. برات آرزوی شادی می کنم عزیزم.

سلام عزیزم خوشحالم که بهم سر زدی و منو خوندی نگاه زیبات رو از شعرهام نگیر ممنونم عزیز

الهام سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 18:13 http://tagged.blogsky.com

سلام چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.


http://tagged.blogsky.com

سلام الهام جان ممنون که سر زدی و شعرم رو خوندی از نظرت هم استفاده میکنم خوشحالم که با نگاه زیبات مهمون شعرهای من میشی باز هم بهم سر بزن سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد