انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

وقتی نیستی لحظه ها طولانی است بر عکس نوشته هایم


وقتی نیستی

تمام فصلها زمستان است

  هیچ چیز

     جز یادت

         مرا گرم نمی کند


*****************


حکم اینبار هم دل

تو دل به یارت می دهی

و من

   در آرزوی بدست آوردن دلت می سوزم



****************



به صدای قلبم که گوش می دهم

   گم میشوم

       میان همهمه ی دوست داشتنت



****************



به پایان راه که می اندیشم همه چیز خوب است

      حتی اگر راهت را عوض کنی

                 بازهم زمین گرد است


****************



زود برگرد

اگر نباشی خیانت می کنم

جای تو...

زانوی غم بغل می گیرم



نظرات 3 + ارسال نظر
بارانه دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:34

سلام عزیزم کاش همه ی خیانتا اینطور بود آرزو میکردم همه بم خیانت کنند.

reza یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 05:32

خانم فیاضی ممنونم از شعرقشنگت بااجازه شما من دوبیت ازشعر شماراراباکمی تحریف براعشق قدیمم که بخاطرپول ترکم کردوتنهام گذاشت فرستادم راضی باش این جور نوشتم
رفتی وخندیدی به این حال وپریشانی من
باعث خنده ات شد قصه این سربه گریبانی من
جشن بگیری تو.دراین بازی عشق
خنده ات بجاست-بخندتوبه نادانی من
نظربده وراضی باش

سلامی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 20:45

اینو دوست داشتم

زود برگرد
اگر نباشی خیانت می کنم
جای تو...
زانوی غم بغل می گیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد